Podden Jakob&Jakob har i sitt senaste nyhetsavsnitt tittat på årets första Google-nyheter, men funderar också över varför annonserna runt Super Bowl innehöll så mycket humor och så lite ställningstagande allvar?
De pratar också om hur Spotify fortsätter köpa poddbolag samtidigt som högprofilerade Mediepodden har svårt att få finansiering och går ner i frekvens medan en helt nystartad nischad podd direkt får sponsringserbjudanden. Jakob&Jakob gör också ett snabbdyk ner i Facebooks kvartalsrapport och upptäcker att Mark Zuckerberg har insett att alla inte behöver älska Facebook.
15:30Spotify fortsätter köpa poddbolag samtidigt som svenska Mediepodden har svårt att få finansiering och måste gå ner i frekvens. Hur går det för poddandet?
19:03I Facebooks senaste kvartalsrapport verkar Mark Zuckerberg har förstått att alla kanske inte behöver älska Facebook, men han vill att alla ska förstå vad de vill. Marks Zuckerbergs egna kommentarer om kvartalsrapporten. Och här finns själv rapporten.